tirsdag 18. april 2017

Heisann


Da skal jeg rett å slett prøve på noe nytt.
jeg har hatt så mange blogger, en om vektnedgang, en om prøverør som konventerete til Valpeblogg, en fotoblogg, en om livet osv.
de jeg skreiv i før er:
Spike bloggen, den finner du HER
og lavkarbo bloggen, finner du HER

Nå skal jeg kun ha en blogg, denne. å den skal handle om MEG å MITT liv.
jeg kommer ikke til å slette de andre bloggene, siden de er jo endel av meg å hva som har vært.
men fra nå av så kommer jeg til å bare bruke denne en stund å se hvordan det funker.

jeg tenkte littt på om jeg skulle børste støv av lavkarbo bloggen,  eller putte alt i den andre bloggen som omhandler Spike mest, eller om jeg skal lage en helt ny blogg som omhandler meg å mitt, å der alt vil komme..
kjenner meg så usikker, fordi den ene bloggen handler om vekt å den kampen. den andre bloggen handlet om vår tid som prøvere, men den ble jo da til meg og mitt blogg når vi fikk Spike.
men jeg fant ut at jeg heller vil ha en blogg, KUN en, der jeg skriver om alt som har med meg å mitt å gjøre rett å slett.
kommer til å legge link i de andre bloggene til denne bloggen da, så håper jo de som har vært faste lesere da følger med over hit.


Mye har skjedd den siste tiden. så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.
Sist oppdatering i en blogg var 8 nov. det er jo en stund siden. hehe.
Da skulle jeg søke om å få opperasjon til å fjerne hud, kan begynne med å si at det får jeg.
Har fått dato.  Jeg veier pr idag ca 82 kg.
Blir innlakt på Flekkefjord sykehus 15 mai for å få opperert bort magehuden.
ENDELIG skal den bort. etter 6.5 år med slanking, og rett under 50 kg ned. så er det mye hud, å det skal bli surealistisk å rart å få det bort. Det ser jeg sykt frem til. men sammtidig er det jo skummelt.
Smerter å styr, ikke ha lov til å løfte  m er en 2 kg på seks uker, blir jo helt hjelpeslaus. men snille mannen min skal ta Ferie fra jobb for å være hjemme med meg første uka :D
snill han er :D







I desember måtte vi desverre ta liv av Cæcar, vår kjære nesten 13 år gammle pus.
hun spiste ikke å drakk ikke. så dyrlegen kom hjem til oss. det ble en fin ting, hadde barn på besøk, så vi hadde begravelse for pus. å det var godt.
i Jannuar fikk Spike en ny søster, en lilleøster, født ute så de vet ikke helt når, men de tipper ca 21 sept  . hun heter Vesla. å er ei skikkelig pøbel pyse.










I Jannuar fikk vi et innfall meg å Espen, at vi ville se på hus, dette gjorde vi, altså bare kikke på FINN, men vi fant jo huset.. hehe.. drømmehus, så visning onsdagen etter, å mandagen etter det, var det et faktum, vi hadde kjøpt nytt hus. hahaha.. jau, her går det fort i Svingene. vi fikk overta 27 jannuar. så det var en kort å kjapp prosess. 


Nå sitter vi jo her da å om to dager skal vi ha visning på vårt  gammle hus.
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=93431460
det er spennende tider.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar